Moda jest tak nieznośną formą brzydoty, że musimy zmieniać ją co sześć miesięcy.

Oscar Wilde

czwartek, 5 maja 2011

Maj, po raz pierwszy

Maj pokazał nam swoje bielsze oblicze. Zamiast obsypywać nas kwieciem, zasypał (coponiektórych) śniegiem. A ja mam zdjęcia jeszcze sprzed powrotu zimy, czyli z pierwszej majowej niedzieli. Sukienkę kupiłam i wielokrotnie nosiłam w zeszłym roku, ale zawsze z białymi butami (ew. białym sweterkiem), i wciąż mi blado było. W tym roku dopatrzyłam się możliwości połączenia z czerownym, stosowny sweterek w szafie mam od dawna, to i pomysł w życie wcieliłam. Jak myślicie, jest dobrze?


Zdjęcie robiła Młoda, która przeszła sama siebie jeśli chodzi o spartaczenie roboty, zły dzień miała chyba :o Wciąż twierdziła, że się w kadrze nie mieszczę, więc się z nią miejscami zamieniłam i udowodniłam że nie tylko powinnam się zmieścić w kadrze cała, ale jeszcze "powietrze" powinno być nad i pode mną!


Młodsza zaś usiadła i podziwiała widoki :)

9 komentarzy:

  1. Czerwień z niebieskim połączenie idealne.

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie soczyste kolory!ślicznie wyglądasz!
    a o humorach tych Młodych coś wiem;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zestawienie kolorystyczne. Ach, ta czerwień!

    OdpowiedzUsuń
  4. czerwony sweterek z tą sukienką tworzy naprawdę świetny duet, mimo, że bardzo, ale to bardzo rzadko sięgam po czerwony kolor, to w tym przypadku jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwień świetnie pasuje...a Młode tak mają, czasami swije humorki...pozdrawiam....i życzę ciepełka....

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwony z niebieskim - suuper! Ale i dziewczyny pięknie(każda w innym stylu) odziane! Trzeba w młodych kształtować wyczucie koloru:D

    OdpowiedzUsuń
  7. no jeszcze pytasz....wszystko gra!
    drugie zdjęcie wyszło fajne,bo z krasnoludkami w dolnym prawym rogu :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe połączenie kolorów, nie wiem czy bym się zdecydowała osobiście, ale wyglądasz w nim super. Tak radośnie i żywo:)

    OdpowiedzUsuń