Moda jest tak nieznośną formą brzydoty, że musimy zmieniać ją co sześć miesięcy.

Oscar Wilde

czwartek, 7 kwietnia 2011

Sorrrrryyy!!!

Najpierw miałam wakacje zimowe, nieplanowane ale fantastyczne!

Potem były ciężkie dni, nad zapomnieniem których pracuję, więc o tym pisać nie będę, ok?

A na koniec dopadlo mnie przesilenie wiosenne, niemoc ogólna i dwie lewę ręce bez przeciwstawnego kciuka, i ani aparatu nie mogłam obsługiwać, ani nic sklecić, a przysięgam że często o Was myślałam!

Niniejszym wracam, i zaczynam od podziękowań za wyróżnienie: Bastamb, Koliberka i Nurka :)
Jesteście bardzo kochane dziewczynki!




 

12 komentarzy:

  1. No nareszcie jesteś!!!
    Mam nadzieję, że szybko zapomnisz o tym czego pamiętać nie chcesz... Z przesileniem i ja walczę więc jednoczę się w bólu ;)
    Cieplutkie pozdrowienia :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. No! To wracaj do życia oraz blogowania! Cieszę się, że to, co było, jest już za Tobą. I skoro nie chcesz do tego wracać - w pełni to rozumiem! :)

    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Jesteś ! Super, już się martwiłam, że zdezerterowałaś cichaczem pozostawiając bloga na pastwę internetu :)
    Wakacje musiałay być kosmiczne, widzę zdjęcia z promu :D
    Pozdrowienia najszczersze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no...nareszcie!!!wiadomo,że w życiu różnie bywa...ale najważniejsze ,że wróciłaś:))
    buty masz ciekawe...;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No nareszcie....świetnie, że jesteś....świetnie wyglądsz...pozdrawiam wiosennie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, o tym co złe nie mów za to o wakacjach poopowiadaj, gdzie byłaś? Cieszę się, że Cię widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No nareszcie!!!!!!!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No w końcu. Zdjęcia z promu, ale chyba nie kosmicznego?

    OdpowiedzUsuń
  9. Sorry?! Sorry?! Nam się tu jakieś winko i ciasto należy za tak długą wyczekiwalność!:P

    OdpowiedzUsuń
  10. ha,ha
    świetna szalona kreacja :) i zdjęcie super!

    OdpowiedzUsuń
  11. no to teraz głowa do góry i do przodu! fajna fotka :))

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteś nareszcie!!! czyli nic Cię nie wchłonęło, a jeśli nawet próbowało to oparłaś się temu dzielnie ;), a jako że przetrwałaś trudny dla siebie czas, teraz już tylko będzie lepiej, zobaczysz!!! z nadzieją na kolejne posty cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń