Moda jest tak nieznośną formą brzydoty, że musimy zmieniać ją co sześć miesięcy.

Oscar Wilde

poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Pod prąd

Kwiecień plecień bo przeplata, trochę zimy trochę lata.
U nas na wsi aktualnie lato w pełni :) Słońce, ciepło, parki i place zabaw zaludniły się ludźmi w każdym wieku, i w każdym obuwiu ;) Wciąż jeszcze można zaobserwować jednostki w kozakach i kozaczkach, ale i odkryte buty na bosych stopach już widziałam, wiosna panie dziejku!
Może się mylę, ale przynajmiej u mnie na wsi wygląda na to, że moda na kolor fioletowy jest w odwrocie. Nareszcie! Uwielbiam ten kolor, ale nie w tłumie, i powoli zaczynałam mieć dość.
Nareszcie mogę spokojnie się przyoblec w ulubioną barwę "only and lonely" ;)





Podobno w natarciu jest pomarańcz, ale ja tego trendu nie obserwuję, i nawet w sklepach specjalnego nawału nie widzę. Zaobserwowałam natomiast sklepowy zalew bieli, a nawet hasło reklamowe (bodajże VM?) White is the new black. Tja, już ja to widzę, te białe ulice ;) Na razie przyjął się u nas na wsi trend czerń rozświetlona jasnym beżem, i to tyle z kolorystyki wiosny, moje nadzieję za choćby drobną reprezentację "makeup colours" pozostają niespełnione. Zresztą, co wydziwiam, skoro sama nic w tym kierunku nie robię?

8 komentarzy:

  1. Wow, świetny płaszcz. Lubię takie zwariowane kolory :) Mam nadzieję, że pod spodem nie ma nic wzorzystego?
    Aż się prosi by założyć do niego fuksjową sukienkę :) Mimo, że na ogół jestem zwolenniczką zakładania do takich wzorzystych tkanin coś co jest gładkie i tego kolor zawiera się na nich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, fiolet w odwrocie. I powtórzę za Tobą: nareszcie! Z tego samego powodu. Fiolet z pomarańczem - tak a propos - świetnie wygląda:)
    A płaszcz jest czadowy!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmmm ;) :))) rzuca sie w oczy :)))) ale pomarancz i lila nie jest moim kolorem ... i raczej tego w podobnej formie na siebie nie wloze ;) :)) ale dobrze ze ludzi maja rozne gusta bo innaczej wszsycy by chodzili jednakowo ubrani ;) :))
    Wesolych swiat Ci zycze :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. osobiście śmieszy mnie,gdy na siłę ma być modny np kolor czerwony,turkusowy czy pomarańczowy:)
    Ja od zawsze nosiłam wszystkie kolory,więc teoretycznie wciąż wyprzedzam modę :)

    a fiolet też jest piękny !
    i Ty piękna w nim:))

    OdpowiedzUsuń
  5. płaszczyk jest uroczy , jestem przekonana, że skupiał wzrok przechodniów i robi wrażenie
    ale jakie Ty masz śliczne butki!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale płaszczyk super!!!do tych butków pasuje idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny płaszcz nie pozwoli Ci zgubić się w tłumie :)

    OdpowiedzUsuń