Moda jest tak nieznośną formą brzydoty, że musimy zmieniać ją co sześć miesięcy.

Oscar Wilde

sobota, 1 stycznia 2011

Kolorowego Nowego Roku!

Nauczona doświadczeniem, zdjęcie w kreacji sylwestrowej kazałam sobie cyknąć zanim jeszcze zabawa się zaczęła. I jak się okazuje, całkiem słusznie, bo później już nie było okazji!

Na drogę, w ramach ocieplacza pod płaszczem, miałam sweterek, równie stary jak sukienka. Obie rzeczy w wiodącym kolorze sezonu sprzed jakichś 5-6 lat, czyli bordo. Narzutka ze szczurzych dupek ma idealnie ten sam kolor, więc pewnie też pochodzi z tego samego roku, ale kupiłam dopiero dwa lata później, a okazję do założenia miałam po raz pierwszy. Z gołymi ramionami nie występowałam, ale ponieważ Malgośka przyszła pozować, to pokazuję :) Malgośka, tak jak i pozostałe 15 przedstawicielek płci pięknej, wystąpiła w małej czarnej. A panowie w czarnych garniturach. Czułam się trochę jak na pogrzebie, tylko menu i muzyka były lepsze ;) W nadchodzącym roku życzę sobie oglądać kolor jak najczęściej, i chyba wprowadzę zakaz przychodzenia na imprezy do mnie w czarnych ubraniach, z bielizną włącznie!



16 komentarzy:

  1. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Suknia w pięknym kolorze, szkoda, że małe zdjecia bo słabo widać a szkoda...ja kocham czerń i zawsze będzie u mnie obecna choć i kolory kocham....jeszcze raz wszystkiego NAJ! w Nowym Roku...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie żądam na przyszłość większych zdjęć ;) Materiał sukienki ma w domyśle jakąś fakturę lub wzór i niestety nie widać tego.

    Życzę Ci wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, wielu pomysłów na siebie i radości z blogowania.
    Buziaki i pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka pani elegancka,proszę pani!:)

    Wszystkiego najkolorowszego dla Ciebie w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor sukienki, szkoda że taką maliznę wlepiłaś, popraw się :) Kolorowego życia w Nowym Roku życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochanie,Ty to umiesz sie ubrac!!Happy Now Year!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądałaś pięknie, lodowy naszyjnik wspaniale iskrzy! Małgośka pozuje jak prawdziwa mistrzyni :) Ostatnie zdjęcie najpiękniej pokazuje strój, ale mam reklamację - klikam i klikam, a zdjęcia ciągle małe!

    OdpowiedzUsuń
  8. No widzę, że był bal, a nie jakaś tam imprezę. Naszyjnik pięknie się komponuje, ale określenie narzutki mnie rozwaliło ;)
    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sukienka i sweterek, pięknie w tym wyglądasz. Martwi mnie jedynie narzutka. Naprawdę jest z zamordowanych zwierzaków? :(
    Zastanawiam się jakie Ty masz włosy. Czy to trwała, czy sobie pokręciłaś? Jakie masz naturalne?

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW! Cudnie z tą narzutką! Taka posągowa piękność :) Świetnie :)
    Małgośka przesłodko :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. te szczurze dupcie super :-)) też lepsze zdjęcia poproszę ale sama wiem z doświadczenia że nie zawsze to możliwe :-) czyli życzę nam lepszych zdjęć, więcej kolorów i zdrowia do tego wszystkiego :-)))) ale ma panienka figurkę o la la

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoja córcia jest przesłodka:DD

    Wszytskiego Dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna suknia!przynajmniej się wyróżniałaś!:))
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. no i proszę, ja też w tym roku wystąpiłam w aksamicie w kolorze bordo tylko w troszkę innym fasnie!!
    podpisuję się pod petycią dotyczącą zamieszczania zdjęć w zdecydowanie większym formacie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziekuje za noworoczne zyczenia :)

    Zdjecia nie wiem jak sie zrobily male, wieksze niestety nie beda (dopiero przy nastepnej okazji, czyli nie za szybko). Autorka i winowajczynia w jednym jest Mloda ;)

    Co do kolorow i wyrozniania sie: ja sie czesto wyrozniam, nie tylko ubiorem, i juz sie zdazylam przyzwyczaic ;) I nie zrozumcie mnie zle: LBD bardzo mi sie podobaja, szczerze zachwycam sie Waszymi kreacjami w tym kolorze, ale kiedy trafi sie w tlum tak ubranych ludzi, to skojarzenie rodzi sie samo. Wszystkie panie byly ubrane w 100% w czarny kolor, czarne sukienki, czarne narzutki/sweterki, czarne rajstopy i czarne buty. Nawet na pogrzebie mojego p/o Tescia bylo wiecej koloru.

    Co do narzutki, to sie Asiu nie martw, poliestry wykorzystane w jej produkcji byly traktowane nader humanitarnie ;)

    OdpowiedzUsuń