Moda jest tak nieznośną formą brzydoty, że musimy zmieniać ją co sześć miesięcy.

Oscar Wilde

niedziela, 9 stycznia 2011

Digitalny dialog

Dziś na obiad była zapiekanka rybna. Zawsze jak robię, to przypomina mi się moja pierwsza SMSowa rozmowa z Teściówką:
Ja: Robię dziś twoją zapiekankę rybną, ile czasu to ma stać w piekarniku?
Teściówka: 40 minut pod przykryciem, potem 10-20 bez, się warzywa upieką
Po czym po 5 minutach przerwy kolejny SMS:
Teściówka: Ktoś ty?
Ja: Od pięciu lat żona Twojego syna...
Teściówka: Smacznego! Twoja Teściowa!



P.s. Przed nowym rokiem zrobiłam sobie trwała krzywdę na łbie i nie mogę się przemóc do stanięcia przed obiektywem. W związku z powyższym albo przerzucę się na artystyczne zdjęcia z ucięta głowa, albo zmienię profil bloga. W końcu jako synowa swojej teściowej mam o czym opowiadać, a jako matka swych córek jakies zdjecia też znajde ;)
Weźmy taka Małgośkę, jak zwykłe w dobrym humorze!



14 komentarzy:

  1. .....świetne z teściową....Małgosia cudna...a Ty się tym co na głowie tak bardzo nie przejmuj....pokaż jak wyglądasz może tylko Ty jesteś na "nie"....miłej niedzieli Ci życzę....

    OdpowiedzUsuń
  2. buuuhaha :)) dobra teściowa nie jest zła :)) Twoja jest rewelacyjna :))zastanawiam się czy jej syn wie,że tak sobie tu o niej rozmawiamy ?

    córcia Twoja jest przeurocza!! jakie to były cudne czasy,gdy maja była taka malutka :( łap te chwile,bo naprawdę szybko miną!

    nie zmieniaj bloga,ja chcę oglądać Twoje kreacje,masz tyle pomysłów,że szkoda to zostawić tylko dla siebie.Jestem pewna ,że przesadzasz z fryzurą,pokazuj tu szybko nam,ocenimy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak myślę-pokazuj trwałą!:))Blog o teściowej,też swoją drogą zacny pomysł:))O i mam taką samą szklankę!IKEA,co nie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co tam wlosy, odrosna,gorzej by bylo z zebami.Tesciowa komunikatywna ,a po nauki to do mamy. Mala sliczna,tez bym chciala taka /wnusie/. Szklanki nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie no konwersacja pierwsza klasa!
    i proszę się tu szybciutko ujawniać! pamiętaj nigdy nie jest tak źle, aby nie mogło być gorzej, więc jestem przekonana, że solidnie przesadzasz z oceną swojej fryzury - chociaż z drugiej strony jak mało kto Cię rozumiem, po jedenej takiej historycznej wizycie u fryzjera nie chciałam chodzić do pracy aż mi nie odrośnie to "coś":)
    córcia cudna, taka radosna, i te iskierki w jej oczętach...
    ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super dialog :)
    Pokaż tą fryzurę, jeśli będzie zła to coś poradzimy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No pokaż się, może być w kapeluszu albo w berecie :) Uśmiech córci bezcenny

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wstydż się i pokaż ten "grzech";))
    na pewno nie jest tak żle;)
    mała jest świetna!!!
    a teściowa bombowa!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ksiaze Malzonek wie ze mam bloga, i wczoraj mu nawet powiedzialam ze wrzucam na siec moje SMSy z jego mama, veta nie bylo ;) Zreszta szczera prawde napisalam, wie o co sie burzyc? :D

    Skad pochodzi szklanka nie wiem, bo nie jest moja, a znajomych.

    Czytuje e-mame na gazecie, i ta lektura utwierdza mnie w przekonaniu ze mam cudownie wspaniala tesciowa! Gdzies sobie musze na drobiazgi ponarzekac, ale jak przychodzi do powaznych spraw, to Tesciowka jest The Best!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę Teściówki, sama mam taką z dowcipów (choć czasami ujdzie...).
    Odżyw włosy olejkiem rycynowym z jajem i pokaż te pukle :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A mnie się Małgośka strasznie podoba :) Wygląda mi na małą, uroczą spryciulę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgoska ma szelmowski usmiech, uwielbiam takie wiec ja bardzo optuje za jej czestszymi zjeciami :)

    OdpowiedzUsuń