Moda jest tak nieznośną formą brzydoty, że musimy zmieniać ją co sześć miesięcy.

Oscar Wilde

niedziela, 12 grudnia 2010

Biały, czarny i ten trzeci

Nie było łatwo, bo to i tamto, ale najbardziej przemówiły do mnie dwie kreacje.
Zwyciężczyniom gratuluję!

Naszyjnik czarny ozdobi czerwoną suknię Kopciuszka i pojedzie z nim na bal.

Naszyjnik biały poromansuje w stylu retro z Joanną.

Ten trzeci naszyjnik otrzyma Paulina Sokół. Wartość sklepowa naszyjnika to 65£, czyli ok. 300, i przelew na taką kwotę wesprze jej konto. A po nowym roku zacznę nagabywanie krewnych i znajomych o przekazanie ich 1% podatku na ten cel. I mam nadzieję że Wy też swiadomie wybierzecie odbiorcę waszego jednego_procenta, bo ważny jest każdy grosz!

12 komentarzy:

  1. Gratuluje ....i piękna akcja dla Pauliny...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla zwyciężczyń!

    OdpowiedzUsuń
  3. W imieniu Grześka, brata Pauliny, bardzo Ci dziękuję! Jestem bardzo mile zaskoczona waszą reakcją na mój apel:)
    Ps. Aby umieścić taki baner jak u mnie wystarczy dodać w układzie strony widget zdjęcie - ładujesz zdjęcie, które chcesz i możesz dodać link do strony, do której będzie się przechodzić po kliknięciu na zdjęcie. Jeśli będziesz miała problem - pisz do mnie na rozneladnerzeczy@op.pl :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy naszyjnik juz wypocztowany, teraz prosze o zbiorowe trzymanie kciukow za pomyslna podroz ;)

    Mam ogromne zaleglosci na blogach, a najgorsze ze najblizsze dni wcale nie beda pod zadnym wzgledem lepsze... Dopiero po swietach spodziewam sie wiecej luzu (a moje ubrania wprost przeciwnie, hehe). A po nowym roku, jak dzien sie wydluzy, to i zdjecia bedzie latwiej cyknac, i wszystko wroci do normy.
    I troche mi zal, ze konkurs taki maly odzew mial, moze za duze wymagania stawiam? Napiszcie moze w jakiej konkurencji byscie byly sklonne wystartowac, bo ja lubie kupowac i rozdawac drobne upominki, wiec pewnie sie nie zraze niska frekwencja i za jakis czas znow cos Wam kupie ;) Moze tym razem kolczyki, wiekszosc ma chyba wymagane otwory w uszach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uważam, że konkurs był bardzo fajny i nic mu nie brakowało :) Gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gdyby nie te Simsy,to wzięłabym udział;)
    gratuluję zwyciężczyniom ,bo naszyjniki są przepiękne:))

    OdpowiedzUsuń
  7. naszyjniki piękne,ale coś mało noszę biżuterię :))

    gratulacje dla dziewczyn :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za nagrodę i za wspaniałą akcję dla Pauliny. Też umieszczę jej linka na swojej stronie!

    Wydaje mi się, że konkurs miałby większy odzew gdyby umieścić linka na stronie FB Polskich Szaf. Sam pomysł był bardzo fajny, cieszę się strasznie że na niego trafiłam, mimo że w ostatnim momencie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Może to taki czas? Jakoś brak zapału i weny i chęci z tego co czytam na blogach...
    Po sobie też widzę chociaż dla mnie to właśnie udział w konkursie stanowił oderwanie od niezbyt przyjaznej rzeczywistość.
    Sądzę, że warto takie konkursy organizować i mam nadzieję, że chętnych do wzięcia udziału będzie więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć dziewczyny,

    Dzięki Robaczku, dodatkowo podziękuję osobiście. Jestem ogromnie wdzięczny Mrs_L za zamieszczenie info o Paulinie na swoim blogu. Dziękuję również za wszelkie wsparcie.

    Grzesiek Sokół

    OdpowiedzUsuń