Moda jest tak nieznośną formą brzydoty, że musimy zmieniać ją co sześć miesięcy.

Oscar Wilde

poniedziałek, 29 listopada 2010

Konkurs z nagrodami

Jak już wspomniałam w poprzednim poście, kupiłam Wam prezenty-nagrody, a skoro nagrody to potrzebny też konkurs, nieprawdaż?

No to będzie i konkurs.

Przyjrzyjcie się dobrze naszyjnikom, identyczne w formie, różnią się kolorem kamienia (biały i czarny) oraz metalu oprawy. Pochodzą z kolekcji A&C "Gothic Romance", długość naszyjnika to 41-48cm (możliwość regulacji długości). Jeżeli chcecie któryś z nich wygrać, to zadanie jest proste: ubierzcie się! Z posiadanych w domu ubrań skomponujcie zestaw, którego dopełnieniem miałby być jeden z naszyjników, umieśćcie zdjęcie jako wpis na swoim blogu i koniecznie napiszcie który kolor naszyjnika wybieracie. Post musi też zawierać informację, że bierzecie udział w tym konkursie, z linkiem do mnie. Mam nadzieję że w ten sposób dowie się o nim więcej osób, i więcej osób zdecyduję się wziąć w nim udział, dzięki temu będzie zabawniej :) W poście zgłoszeniowym możecie też umieścić zalinkowane zdjęcie białego naszyjnika, to które widnieje u góry po lewej: http://www.artyfax.com/jewelery/artsandcrafts/dec2/Original%20Files/200721.jpg

Wstawiony na sieć post zgłoście koniecznie u mnie, jako komentarz do tego postu lub któregoś z kolejnych (chętnie jako link, będzie mi łatwiej znaleźć).

Na zgłoszenia czekam do niedzieli 12. grudnia do godziny 21.00, macie więc prawie dwa tygodnie (ale nie zwlekajcie proszę, bo jeszcze pomyśle że się nikomu nie chce...). Pozbierane po Waszych blogach zdjęcia umieszczę jako zbiorówkę i wybiorę dwie zwyciężczynie, po jednej w kolorze. Ogłoszenie rezultatów nastąpi najpóźniej 14. grudnia i wtedy skontaktuję się z nimi aby móc jak najszybciej wysłać nagrody (chciałabym aby doszły na święta, więc im szybciej uda mi się wysłać, tym większa szansa).



To jak, wchodzicie w to?



17 komentarzy:

  1. oba są cudne, już mi się marzy taki naszyjnik -w związku z tym podejmuję wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja cieeee ale śliczne! Wchodzę wchodzę... już kombinuję w co się ubrać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem leniwa i nie w humorze, i nie chce mi się myśleć:( Ale naszyjniki są prześliczne!Takie koronkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszyjniki są boskie. Zwłaszcza czarny :) Będzie trzeba coś pokombinować :)
    Ps. Mogłabyś podać mi swój mail, bo chciałabym wysłać ci zaproszenie na mojego prywatnego bloga. O ile jesteś zainteresowana :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten jasny już widzę do czerni....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne naszyjniki, postaram się wziąć udział:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odleciałam na widok tego naszyjnika! Nie to, żeby mnie już tylko bety podniecały...
    Ale ten naszyjnik!!!
    O, żesz ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. No, to moja propozycja znajduje się tu : http://klamoty.blox.pl/2010/12/od-samego-dzisiaj-rana-przedpremiera-rymowana.html

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne naszyjniki :)chciałabym wziąć udział, ale na razie nie mam pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :)
    http://szafakopciuszka.blogspot.com/2010/12/konkurs-mrs-l-czyli-wchodze-w-to.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Naszyjnik jest przepiękny, niestety dla mnie za krótki więc nie mogę brać udziału.
    Ale kibicuję Koliberce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jakimś cudem udało mi się stworzyć kolejnego posta z moją propozycją, może dopisze mi szczęście i to cudeńko stanie się moją własnością ;)
    http://e-fectyinspiracji.blogspot.com/2010/12/black.html

    OdpowiedzUsuń
  13. http://ladyinblack.blox.pl/2010/12/Spodniczka-skromnej-sekretarki.html
    Zgłaszam się do konkursu. Wybacz, że w ostatniej chwili, ale dopiero wczoraj trafiłam na twój blog i zamierzam zostać na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  14. To i ja chcę, ja! Tu mój post: http://retro-story.blogspot.com/2010/12/supposedly-every-elegant-woman-should.html

    OdpowiedzUsuń
  15. ja się spóżniłam:( muszę się przyznać,że ostatnio wpadłam w nałóg,który zabiera mi czas...Simsy;)

    OdpowiedzUsuń