Moda jest tak nieznośną formą brzydoty, że musimy zmieniać ją co sześć miesięcy.

Oscar Wilde

środa, 6 października 2010

Bez, no prawie bez!



Kiedy po raz pierwszy pokazałam tę spódnicę w wersji wielowarstwowej, to pojawiły się głosy, żeby te warstwy ograniczyć do minimum, tudzież zlikwidować pasek. Obiecałam wtedy że spróbuję jak to będzie wyglądać, i wczoraj spróbowałam. Niestety, bez warstwy brązowego podkoszulka zrobiło się zbyt blado, nudno i nieciekawie. Przywróciłam więc brąz w innej postaci, czyli wymarzonej jeszcze w poprzednim sezonie zimowym narzutki ze szczurzych dupek. Bez paska też było nudno, więc jest i pasek, ciemnobrązowy, jako para do kamizelki. Buty są jesienno-wiosenne, czyli jeżeli w nich nie pochodzę w październiku, to spalę sezon (na naszą zimę to one się nie nadają). A na wierzch płaszczyk jesienny z Noa Noa, nabyty za nader rozsądna cenę, ma fantastyczny kaptur i baaaaaardzo mi się podoba :)
Zgrzałam się, ale jeszcze chwilę do zdjęcia wytrzymam!
Uff, wreszcie można się rozpiąć :)


Coś mi się do buta przyczepiło?
No i co Wy na to? Miało być bez warstw, jest bez warstw!


PS.  Spódnica ma tak zabawną metkę, że musiałam uwiecznić na zdjęciu!

 


6 komentarzy:

  1. No i dobrze jest!!!Nie wiem,czy to już pisałam wcześniej,ale maxi,to zdecydowanie Twoja długość!

    OdpowiedzUsuń
  2. He, he :) Skromnisia! Bez warstwy, ale jaki pasek dołożyła ... Nie mówiąc o szczurzych dupkach ;)
    Wyglądasz baaardzo dobrze :) Obie aranżacje spódnicy równie mi się podobają. Pierwsza jest grzeczniejsza,ale bardziej urozmaicona, a ta za to trochę folkowa w wymowie.

    Co do metek, to zauważyłam, że od dłuższego czsu pełnią istotną rolę robiąc "imidż" ciuchowi ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do metek, to ja zauwazylam, ze nie raz bluzka podobala mi sie glownie ze wzgledu na ozdobna "malowana" metke na karku, od wewnetrznej strony. I potem musze sama siebie w sklepie upominac, zeby sie nie dac nabrac na tanie sztuczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. bo takie detale robia calosc , super wszystko

    OdpowiedzUsuń
  5. metka wymiata;))

    a warstwy ,to ja lubię! nie jest nudno:)

    masz świetną torebkę i ten płaszczyk szalenie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie w całości...pasek i kamizelaka dodaje uroku.Metka powala.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń