Moda jest tak nieznośną formą brzydoty, że musimy zmieniać ją co sześć miesięcy.

Oscar Wilde

środa, 1 września 2010

To lubię!

Wkręcona przez Asię przyznaję się co lubię :)

1. Oglądać filmy, szczególnie komediowe
2. Grać w gry towarzyskie, z wyłączeniem "weselnych"
3. Jeść, dużo i dobrze
4. Gin & tonic
5. Królewski błękit
6. Buty na obcasach
7. Być ładnie ubrana
8. Matematykę, języki obce i własne oraz nauki przyrodnicze
9. Ludzi
10. Testy "na inteligencje"

Wszyscy znajomi już byli wkręceni, nie mam komu przekazać pałeczki, więc na tym kończymy tę edycję Top10 :)


PS. Książę Małżonek zawarł dziś w moim imieniu umowę kupna-sprzedaży z pewnym sklepem internetowym. Podmiotem umowy są dwie pary butów:





Jak wynika z doświadczenia, poczta dostarcza tylko co drugą parę, więc można zgadywać: które dostane? Please, make your bets!

6 komentarzy:

  1. Jeśli już, to byłoby chyba lepiej jakbyś dostała tę drugą parę :) Ma fajne gumowe podeszwy, co dobrze wróży na zamarznięte powierzchnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej jakie fajne butki, trzymam kciuki żeby doszły obie pary.

    OdpowiedzUsuń
  3. To Ty jesteś umysł ścisły?(ta matematyka...) :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zafrapował mnie punkt 10. Rozwiązujesz, czy sprawdzasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez mam wieksza nadzieje ze dojada te drugie, bo one sa na zime, a te jasne na jesien i ewentualnie moglabym ich nie miec.

    Nie jestem pewna czy ja umysl scisly, czy raczej w rozsypce ;) Niemniej matematyka to jedna z latwiejszych nauk, a ja lubie jak mi czasem cos latwo przyjdzie :)

    Ja uwielbiam rozwiazywac testy, sprawdzac mi sie juz nie chce, wiec zadko poznaje rezultat punktowy testu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też chcę takiego księcia!

    OdpowiedzUsuń