Moda jest tak nieznośną formą brzydoty, że musimy zmieniać ją co sześć miesięcy.

Oscar Wilde

czwartek, 8 lipca 2010

Pocztówka z wakacji - Tusenfryd


Tusenfryd2, originally uploaded by Mrs.L..



Wakacje są dla dzieci, więc razem z siostrą zafundowałyśmy dzieciarni wypad do Lunaparku, niech szaleją! Latorośl Młodsza pojeździła na małych karuzelach i automobilem na szynach, Latorośl Starsza pofrunęła w gorę na potwornie dużej huśtawce. Jutro powtórka i zdjęcie, bo aparat po wykonaniu 700 zdjęć, a na chwilę przed lotem, ogłosił wyczerpanie się zasobów energii elektrycznej.

Sukienka w policyjnym błękicie to ta sama, którą w maju zestawiłam z koralowo-łososiowa koszulą. Teraz w bezpiecznym połączeniu z białą podkoszulką, paskiem i kapeluszem. To zresztą jedno z ostatnich zdjęć kapelusza, który zdecydował się mnie opuścić kiedy zachciało mi się spływu wodospadem w wydrążonym pniu drzewa. Na jedynym zdjęciu na którym widać cała mnie, kapelusza już nie miałam, więc paradowałam z przyplaskana fryzurą przez resztę dnia. Do kompletu strat tuż pod koniec dnia połamały mi się okulary przeciwsłoneczne. Nowy kapelusz już mam na oku, więc drżyj portfelu!


Tusenfryd, originally uploaded by Mrs.L..

6 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze Ci w takim kroju sukienki, chyba bardziej podkreśla Twoją figurę niż sukienka odcinana pod biustem. Czy ten owocowy paskudek nie wystraszył dziecięcia? :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. W całości zgadzam się z Nurką, bardzo korzystnie wyglądasz :)Zapodałaś nam niezłą figurkę klepsydry na zdjęciach, brawa za pasek :)
    Mam takie marzenie, że założysz kiedyś tę sukienkę bez żadnych "podspodów" - saute :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, szkoda kapelutka, szkoda... Ale w sukience wyglądasz super! Jeszcze jakiś czerwony akcent i byłby marynarski styl ;) (choć i bez tego jest super).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz i z tym kapeluszem jak taka lady z filmów :) Baaardzo gustownie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy kolor i świetnie zestawiona z bielą!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nurka -> Tak myslisz? Z mojego punktu patrzenia te odcinane pod biustem maja swoje zalety, bo tam nie mam waleczkow tluszczu i nie musze pilnowac jak sie pasek uklada ;)

    Klamoty -> Pasek to czesciowo Twoja zasluga, zapamietalam sobie komentarz przy podomce :) Ta sukienka ma zakladki w pasie i nie bylam pewna czy paskiem jej nie zaszkodze, ale do kapelusza mi pasowal ;) Wersja saute nastapi jezeli krawcowa mi ja nieco do biustu dopasuje. Bardzo nie lubie jak wieksza czesc biustonosza wylania sie na widok publiczny. Ksiaze Malzonek tez nie ;)

    Karo -> Ano szkoda kapelutka, ale co zrobic? Wybor lezal pomiedzy trzymaniem kapelutka, a trzymaniem sie za barierke. Mrs. L. byloby bardziej szkoda...
    Czerwonych akcentow u mnie w szafie ani na lekarstwo, od pol roku szukam czerownej torebki, ale cos mi ciezko idzie: jedna kosztowala 2,5tys. zlotych, druga byla niewymiarowo duza, a wszystkie inne maja nie ten odcien czerwieni :(

    Asiunia -> Lady z zza lady? Ja uwielbiam kapelusze, ale ze pochodze z wietrznego miasta, to przez wiele lat byla to milosc wylacznie platoniczna.

    Biurowa -> dzieki :)

    OdpowiedzUsuń