Moda jest tak nieznośną formą brzydoty, że musimy zmieniać ją co sześć miesięcy.

Oscar Wilde

niedziela, 11 lipca 2010

Słonce kontratakuje!


Czarna jagoda, originally uploaded by Mrs.L..

W słońcu wszystkie kolory dostają ekstra mocy, zewsząd atakuje mnie zieleń drzew, czerwień dachówek, żółć tynku i błękit nieba. Odpowiadam fioletem, bo przecież jakoś muszę się bronić!

A miało być tak pięknie, gora 22C i nieco cienia. Planowo sukienka miała towarzystwo jaśniejszych fioletowych legginsów i ciemniejszego fioletowego bolerka, ale upał skutecznie zrewidował moje plany i sukienka wystąpiła saute. Nawet buty się na zdjęcie nie załapały ;)

Mam wakacje, a codziennie muszę wstawać wcześniej niż zazwyczaj, żeby zdążyć wypocząć poza domem. Jeszcze tylko do środy, więc jakoś wytrzymam, a potem znów normalne, spokojne życie kury domowej :) Aż do następnego zrywu wakacyjnego, czyli urlopu Księcia Małżonka. Mam nadzieję że zdążę naładować akumulatory, bo straszliwie meczące jest takie aktywne wypoczywanie!

3 komentarze:

  1. I powiem Ci,że dobrze się stało-sama sukienka wystarczy,nie ma co przedobrzać z ilością fioletowych ciuchów na raz.Wiem z autopsji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram Sivkę, jest idealnie nawet bez butów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wiesz, ja optuję za saute :) Jest świetnie, zdecydowanie pasek w talii to jest to :) Wyglądasz lekko i smukło, nawet bez butów, co nie jest łatwe, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń